La Festa del Pou Bo

Història

Fa 11 anys es creà l' Associació i va ser el punt de partida del projecte per a organitzar la festa que porta el seu nom. La segueix molta gent i amb els anys cada cop va quedant més consolidada amb visitants dels voltants, la qual cosa ens satisfà enormement.

Els actes més seguits per la multitud són la desfilada de gegants ROC i VICENTA, els protagonistes de la festa per tot el poble, dirigits pels Grallers els Descordats de Torregrossa que amb els seus instruments acompanyen els gegants i darrere seu tots els veïns i assistents segueixen la rua fins al Pou Bo.

L'acte per excel·lència en cada edició, és la representació teatral de la Llegenda del Pou Bo, organitzada i dirigida pel grup de teatre local TOUR-MIX TEATRE. Com cada any, es representa in situ per donar encara més importància a l'espai on està situat el Pou Bo i d'aquesta manera aconseguim acostar aquest paratge històric a un gran nombre de visitants.

Molts d'ells van vestits de forma tradicional de l'època i així grans i petits aconsegueixen transportar-nos a temps passats només per unes hores i també d'aquesta forma participen en el concurs de "Pouer" i "Pouera" de l'any que organitzem la mateixa Associació.

De forma alternada, cada any es realitza la representació teatral, uns amb artistes i altres anys en format de titelles per als més petits.

Obra interpretada pels Alumnes de 5é i 6é de l'Escola "La Bassa" de Torregrossa
Vicenta i Roc
Roc i el Dimoni

Altra activitat molt nostra i incorporada des de l'inici es la Fira d'artesania i productes km 0. Cada any se celebra el dissabte a la tarda i és gratament acollida per veïns i visitants. Es fa al carrer de Sant Roc al ben mig del poble, comptem amb la participació de comerciants artesans del municipi, però també de fora vila. Aquesta fira té molt de èxit, tant es així que moltes entitats del poble també aprofiten durant la fira per muntar una paradeta i promocionar els seus productes o activitats que duen a terme. Durant la Fira es fan activitats d'animació i exhibicions de balls per animar a tothom a participar.

Des de 2017 iniciem un nou projecte, que és un sopar popular al Pou Bo, amb música en viu fins a la fi de festa. Hem obtingut una alta participació d'assistents, concretament més de 200 persones en els dos anys que portem fent-lo.

¡Crea tu página web gratis! Esta página web fue creada con Webnode. Crea tu propia web gratis hoy mismo! Comenzar