1r Mercat de Nadal i Xocolatada Popular per La Marató 2021 - Salut Mental

Volem agrair a totes les persones que van col·laborar en aquest projecte que s'ha portat a terme de forma innovadora i que a la gent de Torregrossa ha agradat tant. Gràcies a tothom per sempre fer-nos costat en cada projecte que s'inicià des de l'Associació.

Agrair a la mainada del nostre poble que va assistir al Taller de Manualitats que el dia del Mercat es van vendre a benefici de La Marató. Tenim uns artistes que no us ho podeu imaginar! I molt treballadors. Com podreu veure a les imatges, en varen fer moltes, també van pintar uns dibuixos molt bonics i van poder deixar volar la seva imaginació en creacions que són úniques i seves amb el plaer de la feina ben feta.

Tanmateix, vam aprofitar per explicar-los-hi a la mesura del possible a causa de les diferències d'edat entre ells del que és La Marató, per a què serveix, quines tasques fan i en resum, es van sentir tots molt orgullosos de formar part d'un projecte que ajuda amb la investigació i cura dels seus éssers estimats davant de malalties com les que recolza La Marató.

També donar les gràcies als paradistes de Torregrossa que van voler col·laborar en aquest Mercat Nadalenc amb les seves creacions i productes km.0.

Ara sí que es pot dir que els Torregrossins compren a Torregrossa.

Moltes gràcies i esperem poder repetir l'any vinent, amb el Mercat de Nadal, la Xocolatada Popular i el Vi Calent (que tanta gent va provar i el van trobar excel·lent).

¡Crea tu página web gratis! Esta página web fue creada con Webnode. Crea tu propia web gratis hoy mismo! Comenzar