Sorteig Instagram #POUBO2019

Bases Legals per poder participar en el Sorteig  #POUBO2019

BASES LEGALS DEL CONCURS DE FOTOGRAFIA A INSTAGRAM DURANT LA FESTA DEL POU BO A TORREGROSSA

El titular de la present promoció es Associació Cultural Amics del Pou Bo amb domicili social a Pl. Canalejas, n°1 25141 Torregrossa (Lleida).CIF: G25713884 la finalitat és realitzar un concurs fotogràfic online entre els seus seguidors a la xarxa social d' Instagram, en el qual podran participar totes les persones físiques que compleixin les condicions establertes en aquestes bases. La participació en la promoció suposa l'acceptació íntegra de les presents bases.

CONDICIONS DE PARTICIPACIÓ I FUNCIONAMENT
En el concurs poden participar tots aquells usuaris de l'aplicació mòbil Instagram que
respectin les condicions de la xarxa (https://instagram.com). Els participants han de ser majors d'edat a la data de la seva participació al concurs.

Per a què la participació pugui ser validada, el perfil del concursant ha de ser:
- ser públic
- seguir a @amicsdelpoubo a Instagram
- publicar la foto/s amb el hashtag #poubo2019

Cada participant pot participar amb tantes fotos como vulgui dintre de les dates del concurs. Qualsevol contingut que l'Associació Cultural Amics del Pou Bo considera no adequat, in apropiat o ofensiu, no formarà part del concurs.
Hi haurà un guanyador que serà el que decidirà un jurat designat per la Junta de l'Associació Cultural Amics del Pou Bo. El premi podria quedar desert si el jurat ho considerés oportú.

PERÍODE DE VIGÈNCIA DEL CONCURS
El concurs serà vàlid per a totes les fotografies publicades entre el dissabte 21 de Juliol de 2019 a les 16:00 hores i finalitzarà el dia 22 de Juliol de 2019 a les 20:00 hores. No s'acceptaran fotografies compartides fora d'aquestes dates.

COMUNICACIÓ DELS GUANYADORS                                                                           L'Associació Cultural Amics del Pou Bo es posarà en contacte amb el/la guanyador/a mitjançant Instagram, postejant la foto guanyadora i nombrant al seu autor des del perfil de @amicsdelpoubo. Aquesta publicació és realitzarà una vegada el jurat tingui el guanyador del premi que serà el diumenge 21 de Juliol en l'últim acte del programa.

PREMI
Es concedirà un premi a la fotografia més original i que reflecteix la essència de la festa (tradicions, cultura, teatre) que decidirà el jurat nombrat per l'Associació Cultural Amics del Pou Bo. El premi consisteix en una cistella. El guanyador haurà de facilitar les dades personals que es requereix per poder demostrar que és major d'edat per a rebre el premi.

PROTECCIÓ DE DADES DE CARÁCTER PERSONAL
Els participants accepten, mitjançant la seva participació en aquest concurs, que els continguts i comentaris que siguin publicats en la xarxa social puguin ser compartits per la resta d'usuaris d 'Instagram i altres xarxes socials. Les dades personals facilitades no seran incorporades a cap fitxer, i seran utilitzades solament amb la finalitat de gestionar la participació al concurs.

DRETS D'IMATGE
Cada participant manifesta que ostenta els drets d'imatge i propietat intel·lectual sobre tot el material fotogràfic presentat al concurs i es responsabilitza d'ell. L'acceptació del premi pel guanyador suposa donar el consentiment a l'Associació Cultural Amics del Pou Bo per utilitzar el seu nom e imatge així com també les fotografies participants en les xarxes socials i per a disseny de publicitat en edicions posteriors.

RESPONSABILITATS
Associació Cultural Amics del Pou Bo es reserva el dret d'anul·lar qualsevol participació o a qualsevol participant, si es tenen sospites d'una manipulació incorrecta de les dades o del concurs. Així mateix, es reserva el dret a modificar en qualsevol moment les bases del present concurs, inclòs la seva possible anul·lació abans del termini estipulat sempre i quan sigui per una causa justa, comprometen os a comunicar les noves bases, condicions del concurs o l'anul·lació definitiva amb la suficient antelació i publicitat. A més a més, no es responsabilitza a les possibles pèrdues de dades per problemes de correu electrònic i/o pel mal funcionament d' Instagram o internet. L'Associació Cultural Amics del Pou Bo exclou, qualsevol responsabilitat pels danys i perjudicis de tota naturalesa que, encara i havent portat a terme totes mesures de seguretat possibles, poguessin deures a la utilització indeguda dels serveis i els seus continguts per part dels usuaris, i en particular, encara que no de forma exclusiva, pels danys i perjudicis de tota naturalesa que puguin deure's a la suplantació de la personalitat d'un tercer, efectuat per un usuari en qualsevol classe de comunicació realitzada.