XIII Festa del Pou Bo 2023

Aquesta nova edició va carregada de sorpreses. Ens hem ajuntat les tres organitzacions en una per fer una festa inoblidable.

Obertura el dia amb el Mercat d'Artesania que es durà terme a la zona dels jardins municipals. On podreu veure obres d'art fetes a mà i on volem mantenir aquesta aliança amb les mostres d'artesania que havíem tingut en les festes anteriors, que sempre ens han fet costat i que cal potenciar i donar difusió.

A les 10:00 del matí es podrà assistir a la 1a Trobada de Puntaires després de la desaparició de l'entitat del poble "Didal d'Or" que dinamitzava aquest art, amb les seves trobades multitudinàries. Volem donar suport en tornar a començar aquestes trobades. Ja que un puntaire és un artesà. Actualment minvant entre la societat actual i volem reconèixer que fer punta al coixí és tradició i s'ha de vetllar mentre hi hagi gent que s'hi dediqui.

12:00 Ballada de Danses a càrrec dels infants de la nostra vila que han col·laborat en la Festa amb les pautes del grup Tour Mix Teatre i la música que sempre ens acompanya dels Grallers Els Descordats. Els infants del nostre poble són molt importants per dur a terme la Festa, són els que any rere any ens fan costat en les activitats que proposem i que s'ofereixen a participar. Agraïm com sempre aquest suport.

13:00 Vermut popular als bars del poble

16:00 Taller de Macramé als jardins municipals per a tots els nens i nenes de la vila. Gràcies a la Rosa Ribes per poder ensenyar a tots els nostres infants aquest art.

Davant de la Biblioteca Maria Mercè Marçal es durant a terme els esdeveniments més esperats de la jornada

18:00 Plantada XIV Trobada Gegantera
18:30 Representació de Titelles de la Llegenda del Pou Bo
19:00 Presentació i Bateig Gegantó.

Tot seguit XIV Trobada Gegantera iniciant la Rua pels principals carrers del poble. Podrem gaudir de la companyia de les colles visitants i els seus gegants, podrem veure de nou les danses dels nostres infants.

19:00 a 21:00 Inauguració de l'Exposició "Procés creatiu d'un gegantó" a la sala d'actes de la Biblioteca Maria Mercè Marçal. Es podrà visitar en horari de biblioteca de Dilluns a Divendres de 5 a 8 de la tarda.

A partir de les 21:30 hi haurà el sopar de colles geganteres a la pista descoberta municipal

I per acabar, música en directe a càrrec de Xènia Páez

¡Crea tu página web gratis! Esta página web fue creada con Webnode. Crea tu propia web gratis hoy mismo! Comenzar