Tradició & Cultura

Qui som?

L'Associació la formem veïns del poble de Torregrossa, conjuntament amb altres entitats com: Tour-Mix Teatre (grup teatral) i Grallers els Descordats (conjunt de gralla i percussió). Junts intentem donar el màxim perquè tothom pugui gaudir de la festa.

Vestir-se de forma tradicional, rememorar l'estil de vida que van tenir els nostres avantpassats, això dóna a la festa l'essència cultural, tradicional i festiva al nostre poble de Torregrossa.

L'Associació Amics del Pou Bo es creà per oferir al poble un seguit d'activitats lúdiques i culturals, donant importància rellevant al lloc concret del poble: El "POU BO".

Pou Bo de Torregrossa

POU BO

És un dels llocs d'interès històric del nostre poble datat del s. IV-VI DC. L'interior té 19 metres de fondària i està recobert de llambordins i compta amb un arc amb punta rodona. (vegeu fotografia)

Va ser reconstruït per poder aprofitar l'espai que l'envolta com a punt de trobada de veïns i visitants.

¡Crea tu página web gratis! Esta página web fue creada con Webnode. Crea tu propia web gratis hoy mismo! Comenzar