Nou Projecte

15.01.2019

NOM: "1a Cursa i Marxa del POU BO"

DATA I LLOC: El dia 24 de Març de 2019, com punt de sortida i arribada al pavelló "El Graner" de Torregrossa

ORGANITZACIÓ: Organitzat per l'Associació Amics del Pou Bo i Boira Experience (empresa professional en l'organització d'activitats d'aquestes característiques i que gestionarà l'etapa, les inscripcions subcontractades amb el portal Iter5, circuits, serveis sanitaris, contractació de pòlissa d'assegurances per la cursa, situació d'avituallament, fotografies, promoció a les diferents xarxes socials, etc.)

CONTACTE: Associació Cultural Amics del Pou Bo

Comptem amb el suport i col·laboració de l'Ajuntament de Torregrossa, en cedir-nos els espais públics que ens siguin necessaris i prèvia instància en el mateix organisme, suport en la gestió de l'esdeveniment i proporcionat el material per la correcta senyalització del circuit.

La 1a Cursa i Marxa del Pou Bo, constarà de 3 circuits, els noms dels quals fan referència a llocs emblemàtics a nivell històrica de la nostra localitat.

¡Crea tu página web gratis! Esta página web fue creada con Webnode. Crea tu propia web gratis hoy mismo! Comenzar